پوشش نانو سرامیک خودرو

خدمات سرامیک خودرو

خدمات سرامیک خودرو

پوشش نانو سرامیک خودرو چیست؟

پوشش نانو سرامیک خودرو گام بعدی در تکامل و حفظ رنگ خودرو می باشد. این پوشش ها با سطح رنگ خودرو پیوند برقرار می کنند ویک لایه محافظ نیمه دائمی از رنگ بدنه خودرو ایجاد می نمایند.
پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو یک پلیمر مایع است که مانند کاور بدنه بر روی سطوح بیرونی خودرو به صورت دستی اعمال می گردد. که بعد از اجرا لایه ای محافظ و آب گریز را تشکیل می دهد. خاصیت آبگریزی پوشش نانو از چسبیدن آلودگی ها به سطح رنگ خودرو جلوگیری کرده و موجب تمیز ماندن خودرو در زمان طولانی گردیده و همینطور موجب تسریع در نظافت و تمیز کزدن خودرو می گردد.
این لایه سخت پوشش نانو سرامیک بر روی بدنه خودرو قابل رویت با چشم نبوده ومشکلی را برای استفاده کننده از آن ایجاد نمی نماید.

تکنولوژی نانو و از چسبیدن و آسیب رساندن انواع آلودگیها مانند گرد و غبار، شیره درختان، فضولات پرندگان، آلاینده های محیطی و … برروی بدنه خودرو جلوگیری می نماید. این پوششها حتی در ایام بارانی سال نیز از ایجاد لک و نشستن گل و لای بر روی بدنه خودرو جلوگیری کرده و آن را از این آلودگیها محافظت می نماید.
نانو سرامیک خودرو علاوه بر تاثیرگذاری فراوان بر روی ظاهر خودرو، باعث جلوگیری از خط وخش های آزار دهنده بر روی بدنه خودرو خواهند شد و از آن دربرابر انواع آلودگیهای محیطی محافظت می نماید.(خط و خش های سطحی)

سرامیک خودرو بنز

قابلیت های نانو سرامیک

  • زیبایی و درخشندگی خودرو با پوشش سرامیک

دلیل اصلی که عاشقان و طرفداران خودرو را به سمت استفاده از روکش سرامیکی سوق می‌دهد، براق شدن و درخشندگی اتومبیل پس از استفاده از این نوع پوشش است.

 

  • محافظت مناسب از بدنه‌ی خودرو، توسط روکش نانو سرامیکی

شاید بتوان گفت مهمترین مزیت روکش نانو سرامیکی خودرو، حفاظت از اتومبیل در برابر خط و خش (دیگر نیازی به قلم خش گیر بدنه ماشین ندارید)
اگر خودروی شما برای مدت طولانی در معرض تابش نور خورشید قرار داشته باشد، پس از مدتی، رنگ آن شروع به اکسید شدن می‌کند و کیفیت بدنه را تحت تاثیر قرار می‌دهد. روکش نانو سرامیک مانع از این فرایند می‌شود.
فراموش نکنید که این مزیت روکش نانو سرامیکی، نسبی و شرطی است و نمی‌توان به طور مطلق گفت که حفاظت از بدنه در مقابل هر نوع خط و خش و آسیب محیطی، با پوشش سرامیکی امکان‌پذیر است.
پوشش نانو سرامیکی به دلیل ساختار مولکولی‌اش، در ریزترین سطح بدنه‌ی خودرو وظیفه‌ی حفاظت را انجام می‌دهد و به هم که مواد خارجی روی بدنه بنشینند، اصلا نمی‌توانند جایی را برای نفوذ به سطح و چسبیدن به آن پیدا کنند. بنابراین زمانی که نیاز به تمیز کردن بدنه باشد این کار به راحتی و تنها با یک پارچه قابل انجام است؛ زیرا سطح بدنه، بسیار صاف و مسطح است.
همین ویژگی است که باعث می‌شود وقتی خودرو در جاده حرکت می‌کند عوامل خارجی نتوانند روی سطح خودرو بنشینند؛ زیرا زمانی که به پوشش سرامیک بدنه برخورد می‌کنند راهی برای نفوذ نمی‌یابند و به ناچار روی سطح خودرو غلت می‌خورند و در نهایت از آن دور می‌شوند.

  • کارکرد بهتر روکش نانو سرامیکی نسبت به واکس بدنه خودرو

یکی از روش‌های قدیمی برای حفظ زیبایی و درخشش بدنه‌ی خودرو، استفاده از واکس بدنه است. چندین مشکل برای واکس وجود دارد. یکی از مشکلات، موقتی بودن آن است. واکس بدنه پس از مدتی فرسوده می‌شود و باید دوباره مورد استفاده قرار گیرد و چه بسا ممکن است خودرو در طول یک سال، چندین‌بار نیاز به واکس مجدد داشته باشد. اما وقتی از روکش نانو سرامیک استفاده می‌کنید، این اطمینان وجود دارد که دیگر نیازی به هزینه‌ی چندین‌باره برای پوشش سرامیک مجدد یا واکس ندارید.
واکس بدنه خودرو، در طول زمان، بر اثر عوامل آب وهوایی، عوامل اسیدی و آسیب‌های ناشی از پرندگان فرسوده می‌شود؛ اما نانو سرامیک در برابر این صدمات، مقاوم است و سال‌ها دوام و استحکام دارد.
پس در مجموع می‌توان گفت پوشش سرامیکی از نظر طول عمر و کیفیت و کارایی بهتر از واکس بدنه عمل می‌کند.

پوشش نانو سرامیک خودرو

آیا نانو سرامیک در مرحله اول مقرون به صرفه هست؟!

شاید در نگاه اول، قیمت روکش نانو سرامیکی، بسیار گران‌تر از دیگر روش‌های محافظت از بدنه‌ی خودرو، به نظر برسد؛ اما همانطور که در مورد قبل اشاره کردیم دیگر روش‌ها مثل واکس بدنه، باید چندین بار در سال استفاده شوند، در حالی که پوشش سرامیک، اگر به طور حرفه‌ای و صحیح اجرا شود و نگه‌داری مناسبی نیز داشته باشد، پوششی دائمی محسوب می‌شود و طول عمر زیادی دارد.
بنابراین اگر روکش سرامیک را انتخاب کنید، در بلندمدت می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.
اگرچه در حال حاضر کیت‌های روکش سرامیک در بازار وجود دارد که هرکسی می‌تواند آن‌ها را خریداری و استفاده کند؛ اما بنا به دلایلی که توضیح خواهیم داد بهتر است انجام این کار را به افراد حرفه‌ای و باسابقه بسپارید.

معایب نانوسرامیک یا تخصی بودن آن!!!!!

  •   زمان‌بر بودن انجام سرامیک خودرو

سرامیک بدنه خودرو باید بصورت دستی و مرحله به مرحله انجام شود. بنابراین نیاز به چندین روز زمان نیاز خواهد داشت. اگر افرادی ادعا میکنند که بسرعت سرامیک خودرو را اجرا میکنند لازم است درمورد تخصص آنها محتاط باشید. این کار به دقت و ظرافت زیادی نیاز دارد و بطور طبیعی لاقل چندروز زمان میخواهد.
توجه داشته باشید که اجرای حرفه‌ای سرامیک خودرو، در اثربخش بودن آن نقشی حیاتی دارد. بنابراین اگرمجموعه ای به شما پیشنهاد داد که می‌تواند در زمانی اندک، خودروی شما را روکش سرامیکی کند، باید کمی در حرفه‌ای بودن کار آن شرکت تردید کنید.

  •   بدقواره شدن خودرو در صورت استفاده نادرست از سرامیک
  •   نیاز به تخصص نصب روکش نانو سرامیک

امروزه سرامیک بدنه خودرو به راحتی در دسترس همه قرار دارد و همین موضوع باعث شده که افرادی که تخصص کافی ندارند برای انجام آن پیشقدم شوند. اگر نانو سرامیک بدنه خودرو بصورت صحیح و اصولی انجام نشود ممکن است ظاهر خودرو حتی بدتر از قبل شود.

همانطور که گفته شد سرامیک خودرو بادوام است پس درصورتی که ظاهر خودرو نازیبا باشد باعث پشیمانی و خسارت زیادی خواهد شد.

“شاید تنها ضعفی که نانوسرامیک دارد دائمی نبودن آن است”

مشاهده نمونه کارها:

سرامیک بدنه جنسیس

احیای رنگ و سرامیک بدنه خودرو mercedesbenz c200

رفع افتاب سوختگی شدید i20

نانو سرامیک بدنه benz s500

نانو سرامیک

لیسه و سرامیک تویوتا یاریس

سرامیک و لیسه اسپرتیج

ریکاوری بدنه Sportage

احیا رنگ و اجرای نانوسرامیک برای خودروی bmw

ریکاوری بدنه اوپیروس

احیا رنگ خودرو بنز s500

سرامیک بنز e550

نانو سرامیک بدنه

سرامیک بدنه Lexus NX

نانو سرامیک Camery

سرامیک و لیسه سورنتو

فول پکیج سرامیک خودرو سانتافه

لیسه ، احیا رنگ و اجرای پوشش نانو سرامیک خودرو fg

اجرای پوشش نانوسرامیک خودروbmw528

ریکاوری بدنه خودرو سراتو

احیارنگ بدنه خودرو سانتافه

همراهان عزیز ، لطفا قبل از مراجعه از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان هماهنگ کنید .

فهرست
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتس اپ مسئولی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
instagram