تعویض کمربند اپتیما

commentبدون دیدگاه

تعویض کمربند اپتیما

تعویض کمربند اپتیما
تعویض کمربند اپتیما

تعویض کمربند اپتیما – سلام و درود . با تعویض کمربند خودروی اپتیما در خدمتتون هستیم . مشتری عزیزمون میخواستند یک ترکیب رنگ جذاب داخل ماشینشون داشته باشن که ما رنگ قرمز رو بهشون پیشنهاد دادیم که ترکیب رنگ مشکی و قرمز فوق العاده شد . برای مشاوره میتونید با ما تماس بگیرید .

درست است که تیم خودروسازی هیوندای/کیا در زمینه ساخت خودروهای کوپه، رودسترها، خودروهای مینی، آفرودرهای واقعی و برخی دیگر از سگمنت‌ها عملکرد افتخارآمیزی از خود نشان نداده؛ امادر کلاس سدان‌های میان رده بسیار موفق ظاهر شده و با معرفی خودروهایی جذاب، آپشنال و ایمن توانسته در مدت کوتاهی وارد رقابت‌های سطح اول جهانی شود. یکی از سدان‌های موفق این گروه سخت‌کوش کره‌ای، کیا اپتیما است؛ خودرویی که نسخه به روز شده نسل دومش در سال 2009 قدم به کشورمان گذاشت اما علیرغم داشتن ظاهر قابل قبول و پیشرانه 6 سیلندر، نتوانست به جایگاه شایسته‌ای در میان مردم دست پیدا کند.

کیا اپتیما هنوز هم یکی از خوش‌قیافه‌ترین سدان‌های بازار داخل محسوب می‌شود، اما از آن دسته افرادی نیست که فقط پول ظاهرشان را می‌خورند و در عمل هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد!

پس از مدتی و با معرفی نسل سوم کیا اپتیما، اوضاع کاملاً تغییر کرد و اپتیما ناگهان به یکی از محبوب‌ترین سدان‌های بازار تبدیل شد. شاید بتوان عامل اصلی موفقیت آن نسل را در جذابیت‌های ظاهری‌اش خلاصه کرد؛ در واقع چهره نسل سوم این سدان محبوب به قدری زیبا بود که من نگران بودم کیا در نسل بعدی نتواند برگ بهتری رو کند یا حتی گامی به عقب بردارد؛ اما خوشبختانه این اتفاق نیفتاد و طراحان کیا با پایبندی به چهره مدل قبلی، به یک بازطراحی اصلاحی بسنده کردند. آنچه می‌خوانید خلاصه‌ای از یک ملاقات کوتاه با نسل چهارم کیا اپتیما است؛ با این هدف که متوجه شویم آیا کیا اپتیما به غیر از عنصر زیبایی از ویژگی‌های جذاب دیگری هم بهره می‌برد یا این‌که خریدارانش فقط عاشق چشم و ابرویش شده‌اند؟! لطفاً امروز هم با ما همراه باشید تا در کنار شما پاسخ این سوال را پیدا کنیم.

طراحی ظاهری کیا اپتیما

انتقاد از ظاهر کیا اپتیما واقعاً کار دشواری است؛ البته شاید برخی بگویند این خودرو هم مثل اکثر محصولات کره‌ای، چهره ماندگاری ندارد و جذابیت‌هایش پس از مدتی از چشم می‌افتند؛ اما در جهان مدگرای امروزی چه کسی به این مورد اهمیت خواهد داد؟! اصلاً مگر چند نفر در دنیا یک سدان تولید انبوه میان رده را با هدف ماندگاری طولانی و تبدیل شدن به خودرویی کلاسیک می‌خرند که ما بخواهیم از این مسئله به عنوان یک ایراد یاد کنیم؟! در عوض اینجا تا دلتان بخواهد نکات مثبت وجود دارد که می‌توان روی آن‌ها تاکید کرد؛ از دماغه خشن و تهاجمی خودرو گرفته تا خطوط شیک و پر ابهت کناری؛ یا چراغ‌های گیرا و پر جذبه‌ای که با اخم جذابشان حس قدرت و جسارت را به بیننده منتقل می‌کنند؛ حتی در خصوص دقت به ریزه‌کاری‌ها و رعایت اصول هارمونی هم وضعیت عالی است و به قول معروف همه چیز با نظم خاصی سر جای خودش قرار گرفته. خلاصه مطلب این‌که از هر زاویه‌ای به اپتیما نگاه می‌کنید چیزی جزء جذابیت و زیبایی نمی‌بینید؛ به خصوص اگر با نمونهGT-Line سر و کار داشته باشیم که اوضاع بهتر هم می‌شود چراکه سپرها و چراغ‌های اسپرت‌تر و ریزه‌کاری‌هایی مثل طراحی زیبای رینگ‌ها و ارتفاع کمتر خودرو حس جسارت بیشتری به بیننده منتقل می‌کنند.

بهتر از همه این‌که کیا با رعایت یک خط مشی کلی، به نوعی به یک زبان طراحی اختصاصی دست یافته و سعی می‌کند که رفته رفته از طرح‌های تقلیدی، به سمت پایبندی به اصالت خانوادگی گام بردارد؛ نکته‌ای که در همین نسل از اپتیما هم به خوبی رعایت شده و در نتیجه بدون نگاه به لوگوی خودرو می‌توان تشخیص داد که با فرزندی از خاندان کیا سر و کار داریم.

طراحی داخلی کیا اپتیما

خوب ظاهر خودرو که عالی بود اما با ورود به داخل کابین اوضاع مقداری تغییر کرد؛ البته نه این‌که طراحی داخلی کیا اپتیما بد باشد اما در قیاس با ظاهر هیجان‌انگیزی که دیده بودیم، مقداری ساده و بی‌روح به نظرمان رسید؛ البته این قضیه به تغییر دیدگاه تیم هیوندای/کیا در سال‌های اخیر باز می‌گردد؛ تدبیر جدیدی که در آن اروگونومی و سازگاری کابین با بدن انسان در اولویت قرار گرفته و در نتیجه داشبورد اکثر محصولات جدید هیوندای و کیا از طرح‌های شلوغ و فانتزی به سمت سادگی متمایل شده‌اند؛ در واقع کابین کیا اپتیما بیش از آن‌که حس سرعت و جسارت را به بیننده منتقل کند، یادآور سدان‌های ساده ژاپنی است که معمولاً طراحی کم‌هیجان اما شیک و کارآمدی دارند؛ هرچند با تمامی این تعاریف باز هم دوست داشتم در داخل کابین از اِلمان‌های اسپرت بیشتری استفاده می‌شد تا حداقل داخل و خارج خودرو با یکدیگر هماهنگ‌تر شود. به هر حال همانطور که اشاره شد اینجا تمامی ادوات به خوبی در دسترس قرار دارند و در نتیجه پس از مدت بسیار کوتاهی با آن ارتباط برقرار خواهید کرد. کیفیت متریال استفاده شده هم مناسب است و این قضیه در کنار مونتاژ کم‌نقص قطعات باعث شده که سادگی خطوط کابین خیلی به چشم نیاید. به خصوص در تیپ GT-Line که وجود مواردی مثل سقف جیر و فرمان دی‌کات، حس و حال کابین را بهبود بخشیده‌اند.

منبع : باما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

نمونه کارهای مشابه

فهرست
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتس اپ مسئولی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
instagram