ریکاوری بدنه و صفرشویی ix35

commentبدون دیدگاه

ریکاوری بدنه و صفرشویی ix35

درود بر شما عزیزان . با ریکاوری بدنه و صفرشویی ix35 در خدمت شما هستیم . این خودرو به مرور زمان ، بعد از خط و خش ها و تصادفات پیاپی ، بدنه ی خیلی کثیفی داشت که ما قسمت هایی که مشکل داشت رو لیسه گیری و یا رنگ کردیم و سپس ، بدنه این خودرو رو پولیش کردیم که خیلی براق و جذاب شد . برای مشاوره میتونید با ما تماس بگیرید .

بریم در مورد این خودرو بیشتر بدونیم .

ریکاوری بدنه و صفرشویی ix35
ریکاوری بدنه و صفرشویی ix35

 

فیس‌لیفت توسان LM از مدل 2014 به ایران آمد و برخلاف مدل‌های سابقش، مانیتور کوچک کنسول، دی لایت و چراغ زنون را به‌صورت استاندارد داشت. طراحی مجدد چراغ‌ها و اضافه‌شدن نوار LED به آنها در کنار مه‌شکن‌های جدید تنها ویژگی ظاهری مهم در توسان LM نیوفیس است. اما برخی مدل‌های این فیس‌لیفت، که وارداتی اروپا بودند، چراغ‌ها و جلوپنجره‌ای کاملا متفاوت (و با سه خط افقی) داشتند و اصطلاحا به «فیس سانتافه» معروف شدند. نسل دوم توسان هم‌اکنون از معدود کراس‌اورهای دو دیفرانسیل کشورمان است که هم مناسب سفرهای خانوادگی و تردد درون شهری است و هم اینکه بازار دست‌دوم ایده‌آلی دارد. مدلهای 2011 تا 2015 این کره‌ای هم با نام «توسان» و هم با نام «ix35» وارد کشورمان شده اند و جالبتر اینکه آنهایی که نام توسان دارند، در بعضی از مدلها این نام در سمت چپ درب صندوق و در برخی دیگر نیز در سمت راست صندوق نوشته شده! که بیانگر متفاوت بودن مبدا واردات و تنوع زیاد آپشن‌های این خودروست. همان 9 آپشنی مهمی که برای توسان‌های 2011 تا 2013 گفته بودیم، در توسان‌های 2014 و 2015 هم وجود دارد. البته ممکن است با آپشن «سردکن جلو» هم در این توسان‌ها روبرو شوید ولی به شرطی که خوش شانس باشید چراکه تعدادشان انگشت‌شمار است.

تجربه رانندگی

هیوندای توسان در هر سه نسل وارد شده به ایران از معدود کراس‌اوورهای شهری کامپکت و سایز کوچک است که ضمن قابلیت‌های مناسب برای رانندگی‌های شهری، امکانات و توانایی‌های لازم برای مسیرهای برون شهری و آفرودی را نیز دارد.

هیوندای توسان در هر سه نسل به شکل دو دیفرانسیل عرضه شده است. این خودرو در هر سه نسل مجهز به قفل الکترونیکی دیفرانسیل نیز است که از مزایای دیگر آن محسوب می‌شود. این دو دیفرانسیل هوشمند همچنین در هر سه نسل از سواری خشک و پرتنش و فنربندی ضعیف رنج می‌برد. البته این معضل تاحدودی برای کلاس توسان قابل اغماض است. هیوندای توسان که در بازار مستقیما با کیا اسپورتیج مقایسه می‌شود، در تعلیق و پایداری بهتر از آن ظاهر شده و خودرویی کنترل پذیرتر است.

این مزیت توسان نسبت به اسپورتیج در تمامی نسل‌های دو خودرو مشاهده می‌شود. اما توسان همچنان خودرویی پرشتاب نیست و شتاب صفر تا صد آن در نسل اول ۱۰.۵ ثانیه، نسل دوم و فیس لیفت آن ۱۰.۴ ثانیه و در نسل سوم ۱۱.۵ ثانیه است. سقف سرعت هیوندای توسان نسل اول ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت و نسل دوم و سوم آن ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است. مصرف سوخت این خودرو نیز در نسل‌های مختلف بین ۱۰.۵ تا ۸.۵ لیتر در هر صد کیلومتر در سیکل ترکیبی است که رقم بالایی محسوب می‌شود و آن را از دور خودروهای کم‌مصرف خارج می‌کند. مصرف سوخت نسل اول این خودرو بیشتر از دو نسل دیگر و نسل سوم کمتر از باقی است.

هیوندای توسان در نسل اول فضای بیشتری در کابین دارد و به دلیل طراحی سقف در این بخش مشکلی برای سرنشینان ردیف عقب ایجاد نمی‌کند. اما در نسل دوم و سوم شیب سقف در بخش انتهایی خودرو، افراد قد بلند را در ردیف عقب خودرو به دردسر می‌اندازد. نسل اول این خودرو از ضعف متریال داخل کابین رنج می‌برد اما این معضل در نسل‌های بعد کاملاً برطرف شده ولی جای خود را به ضعف‌های فنی و شتاب‌گیری‌های نه‌چندان جذاب داده است.

هیوندای توسان در نسل دوم و سوم امکانات متعددی دارد که این امکانات به‌خصوص در نسل سوم بسیار جذاب هستند. هزینه نگهداری این خودرو بالاست و قطعات آن قیمت زیادی دارند. اما خدمات پس از فروش آسان موتور در مورد تمامی خودروهای هیوندای از جمله توسان ix35 خوب و مناسب است. همین امر احتمالا باعث شده که توسان یکی از کراس‌اوورهای شهری جذاب در بازار کارکرده‌ها باشد و آمار خرید و فروش خوبی را به نام خود ثبت کند.

منبع : باما | دیوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

نمونه کارهای مشابه

فهرست
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتس اپ مسئولی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
instagram