شفافسازی چراغ چیست ؟

شفاف سازی چراغ

بعد از شفاف سازی چراغ چقدر مثل روز اول میشود ؟

برای پاسخ دادن به این پرسش ابتدا باید آسیب های چراغ و روش رفع آن ها را بشناسیم . کدری بوسیله نور آفتاب ، سنگ خوردگی ، آسیب دیدن طلق هنگام کار روی قطعات کناری مثل سپر ، ترک خوردگی و یا شکستگی طلق و … از آسیب هایی هستند که ممکن است به چراغ وارد شود .

در ابتدا طلق از چراغ جدا میشود . قطعات داخلی چراغ مثل لنز ، کروم و فیم چراغ و… بصورت کامل بررسی میشوند اگر در ناحیه پلاستیک پشت ترک یا شکستگی داشته باشد بصورت استاندارد جوشکاری میشود سپس طلق از داخل و بیرون بازسازی میشود با مواد اصلی کارخانه آب بندی میشود . آب بندی چراغ یکی از مهم ترین مهمترین عوامل ماندگاری زیبایی چراغ بعد از شفاف سازی چراغ است . چرا که نبود آب بندی مناسب چراغ خیلی زود دوباره رسوب گرفته و کدر میشود . مواد مورد نیاز برای آب بندی چراغ نیز از اهمیت زیادی برخوردار است . که در مجموعه مرادی از مواد اصلی کارخانه استفاده میشود .

در کل با انجام مراحل بالا به شکل اصولی و علمی میتوان گفت که چراغ بیش از 80 درصد مشابه روز اول میشود .و در آخر برای افزایش ماندگاری شفافیت طلق میتوان سرامیک روی آن اجرا کرد که ماندگاری را چند برابر افزایش میدهد .

همراهان عزیز ، لطفا قبل از مراجعه از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان هماهنگ کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتس اپ مسئولی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
instagram