چرم طبیعی بهتر است یا مصنوعی ؟

چرم طبیعی یا مصنوعی ؟

از چرم طبیعی استفاده کنیم بهتره یا مصنوعی ؟

در وهله اول باید به این نکته توجه کرد که چرم های طبیعی و مصنوعی در مجموعه مرادی هر دو وارداتی بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند .

برای روشن شدن موضوع هرکدام را جداگانه بررسی میکنیم .

چرم های طبیعی همان پوست حیوانات است که طی مراحلی روی آن دباغی انجام میشود و از کیفیت بالایی برخوردار است . چرم طبیعی استفاده شده در مجموعه مرادی از محلی که چرم های کارخانه های برند معتبرتهیه میشوند خریداری میشود و بعد از اجرا دقیقا مشابه فابرریک خودرو میشود به علاوه از ویژگی های مثبت چرم های طبیعی میتوان به دوخت زیبا و همچنین عدم تعریق بالا اشاره کرد .

چرم های مصنوعی ترکیبی از یک لایه روکش ، یک لایه پی وی سی یا پی یو که روی پارچه پوشش داده شده . پس در نتیجه چرم مصنوعی با توجه به روکش به دو دسته تقسیم میشود که در مقالات بعد مفصل بررسی میکنیم. در چرم مصنوعی سعی شده چرم تمام شده کاملا مشابه چرم طبیعی باشد هم از نظر رنگ و هم از نظر چاپ روی چرم . در کل چرم مصنوعی کمی ارزان تر از چرم طبیعی است .

در نهایت میتوان گفت با توجه به نیاز و سلیقه مشتری میتوان از هر دو مدل چرم استفاده کرد که هرکدام جداگانه مزایای خود را دارند برای کسانیکه به دنبال چرم فابریک کارخانه ، کیفیت بسیار بالا ، دوام بالا و زیبایی هستند چرم طبیعی را پیشنهاد میکنیم و کسانیکه خواهان صرف هزینه کمتر هستند استفاده از چرم مصنوعی بهتر است .

همراهان عزیز ، لطفا قبل از مراجعه از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان هماهنگ کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در واتس اپ مسئولی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
instagram